Lost 6. sezon sitesine hoşgeldiniz!

17 Haziran 2009 Çarşamba


Benjamin Linus'u canlandıran Michael Emerson True Blood dizisinin premimerinde altıncı sezon ile ilgili soruları yanıtladı.Kahramanlarımıza ve "Diğerleri"ne neler olacağı ile pek çok soru yöneltildi.Emerson
"Ben ile ilgili yeni sezonda önemli bir rolü olacağını düşünüyorum" ve"umarım son final bölümüne kadar hayatta kalacak" dedi.
Senaryoyu ve Ben karakterini yorumlarken:
"Ben gizli çıkışlar için mükemmel bir adam.Her zaman bi yerlerden kaçabilir.Okyanusun üzerinde bir odun parçasıyla veya bir halatla veya gizli bir kapıyla veya bilirsiniz bir Ekvator pasaportu ve lastik çanta ile.Muhtmelen sonuna kadar hayatta kalacak."
5. sezon bölüm finali için ise:
"Onunla gurur duyuyorum. Her zaman kendine has iyi bir babaydı öyle değil mi? Jacob da ona gidip de ona olanlar için ne düşünüyorsun diye sordu.Ben de onu bıçakladım"

http://lost6altincisezon.blogspot.com/ için çevrilip düzenlenmiştir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için Google (gmail) veya diğer ortak site hesaplarından birine sahip olmalısınız.

.